2011

Eftersom att öronsus inte varit igång så länge samlar jag ihop en årsresume av favoritinläggen från 2011 här istället. Och det är ju här jag hör hemma. Egentligen. Så det är inte mer än rätt. 
klicka på siffran för att komma till inlägget.

1. Här berättade jag luddigt om fyra saker jag tycker om och vill göra. 

2. Jag talade om för Paulina (PK) att jag undrade vart världen var på väg. 

3. Jag visade hur man spenderar sina studiedagar på bästa sätt.


4. Fick ideer om att överanalysera saker.


5. Mjölade ner mig med 3 andra och det va kladdigt och förbannat kul.

6. Jag och calle tänkte.

7. Såg EMD här i Västerås. Och danny alltså. Min hjälte. 

8. Jag tog bort min tandställning och log som ett fån av lycka mest hela tiden.

9. Jag dissade tydligen mitt hår.


10. Va sådär löjligt vårlycklig på påsklovet.

11. Jag påbörjade min saker jag tycker om lista.

12. Det blev sommar och vi va sådär högt över molnen lyckliga.

13. Jag grattade farmor på mitt egna lilla vis.


14. Jag blev ett greys fan så det slog gnistor om det. Världsbra.

15. Vi tog kvälldopp och jag var så himla sommarkär i allt.


16. Ännu ännu mera sommar. 

17. Ännu mera greys. Dör. Så bra.

18. Jag åkte till mallis och det var så himla himla fint.


19. Jag är rätt stensäker på att det här föralltid kommer var det bästa inlägget på den här bloggen. Vi stannade liksom tiden med sommarlycka.


20. Jag fotade min kusin bröllop. Finaste jag varit med om.

21. Jag visade er hur man äter mariekex på bästa sätt. 

22. Var modig nog att publicera dagboksutdrag. Och bytte blogg efter det. Fegis. 

23. atheresep har  väl sett sina ljusaste dagar och nu går jag mest tillbaka hit för att dela med mig av sånt här.

"Tänk vilket år ändå" tänkte jag precis. Och kan inte annat än att tacka 2011 för att det har lärt mig så mycket fint vackert och helt otroliga saker om livet i sig på nå vis. För att 2011 har lärt mig hur det känns att få hjärtat krossat och för att 2011 har lärt mig vad riktig riktig vänskap är och 2011 har varit så himla fint.

puss

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-post så att jag kan spama dig(fast självklart kan ingen annan göra det)

Och en såndär bloggadress!:

Och nu vet du nog vad du ska göra:

Trackback
RSS 2.0