HEJ 2011

nu är det juleslut. min lilla smått julhatande familj kastar ut julgranen idag (mest med tanke på att den barrar äckligt mycket) därför kastar jag även ut lite jul härifrån. skönt på något vis, skönt att det är ett helt långt är kvar till nästa jul. Det här året ska jag hinna längta på julen. mmmm. Det känns bra, jag gillar 2011. Dock startar jag året med att dra på mig världens mest äckliga halsont. Men, så får det va... Nu ska jag fortsätta kasta ut julen, sen ska jag dö i soffan. kiss
jag tänkte lägga in en bild på en julgran med ett stort rött kryss över här, men jag ångrade mig, det kan ju hända att nån tycker jag är konstig. ;-)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-post så att jag kan spama dig(fast självklart kan ingen annan göra det)

Och en såndär bloggadress!:

Och nu vet du nog vad du ska göra:

Trackback
RSS 2.0