for the first time

Ibland är det ett måste. Ett måste att få genomföra det jag gör i skrivande stund. Att kunna överväga till en bloggrape, vi är ju trots allt inne på en blogg nu och inte på Facebook, och skriva saker som skulle få Tebbe att slå mig på käften rejält... Men istället för att överväga till den elaka bloggrapen så väljer jag att vara snäll, som jag alltid är!
~ Ooh shiiiiet, det är inte Therese som skriver... Vem är det och vad vill.. DEN?
Ja, det är det ingen som vet... Förutom jag själv och lilla rara Tebbe som står bakom mig och knådar chokladbollarna. Hihi
TJAVA!!!!

åh. ska bara tillläga att jag bajsade i chokladbollssmeten när mallan inte såg. Du e så brraaaa♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-post så att jag kan spama dig(fast självklart kan ingen annan göra det)

Och en såndär bloggadress!:

Och nu vet du nog vad du ska göra:

Trackback
RSS 2.0