på påsklovet har jag bland annat_:

ätit mitt förta äpple utan tandställning - fin känsla

träffat efterlängdat bondunge och senare svimmat i hennes famn. åh,romantiskt värre



haft värda bestyr med mallan som att tex kolla på filmer som vi somnat till. OCH SÅ HAR JAG HÄNGT MED JENNY SÅKLARREEEE!


och haft romantisk tacokväll med bästobarnet calle. åh fin kväll, ha ha♥


fotat vårblomster 

av någon anledning hamnat på fobollsmatch...igen? haha
sått min årliga ranson av gurkplantor, VIKTIGT! ;)

gått på stan med Calle och glömt minneskort till kameran hemma. Hej mobilkamera - bjussar på den här va haha

vaknat upp till doften av grisskit, fiiiiint ♥

och så har jag hängt med dom här ännu lite till. Den tjejen gillar allt som har med sova att göra. bezzzzta


och idag bjussar farmor på påskmat, Glad påsk på er!♥

Kommentarer
Postat av: mallan

HAHAHHAHAH SISTA BILDEN!!!!!!!!!! ÅÅH, hon kommer döda dig (oss) .. men faaan, kulT. Och du dummo som åkte hem, :( hade ju sett fram emot att få hålla om dig om natten för att sedan inse "nej det va inte nicko".. haha, åh, bästo <3

2011-04-23 @ 17:48:22
Postat av: gissa.

[email protected]

love

FASEN VA TASKIGT!!!!!!!! den sista var ju inte o leka med..... nä, fan... din förbannade jäkel. :(

2011-04-23 @ 19:44:08
Postat av: mallan igeeen

jag har hittat mina drömskor. fiifan va snygga

http://www.fashionpash.com/shoesbags/kori-ankel-boot-alexander-wang-inspirerad.html

2011-04-23 @ 20:44:00
Postat av: Therese

wahaaa,jennie,den varu inte beredd på va???hahah,så gåre när man somnar så där ba..... :DDDDDD

och mallan....sorrry ba...kommer och sover en annan gång så kan du tänka att jag är Niklas och sen komma på att jag inte är det, det blir väl bra? :DDDDD

2011-04-23 @ 20:44:12
Postat av: Therese igeeen

åhhh, det e ju som bonde skor med värsta coola detaljer,snygga breee! (yyyyy)

2011-04-23 @ 20:45:57
Postat av: mallan igeeen

låter fett myys! Och visst var de bondeskor fast liksom, ändå stan :D??

2011-04-23 @ 20:53:52
Postat av: ttuv

fett med romantiskt duu! (k) tycker du kan lova att aldrig skrämma mig sådär igen! vi kunde ha dött båda två försjutton!

2011-04-23 @ 21:42:23
URL: http://rosasotadrommar.blogg.se/
Postat av: Therese

hahah

"jag får panik!"

"nej få inte panik, då får jag panik"

"nej du får inte få panik"

"nej okej jag får inte panik."

åh favvobarn, händelserik morgon kan man ju lugnt säga!(K)

2011-04-23 @ 23:17:42
Postat av: ttuv

haha, frågan är vem som hade mest panik, trodde på riktigt att du skulle dö där ett tag och då skulle jag oxå dö, ingen therese ingen tove!

händelserik är det minsta man kan säga!(k)

2011-04-24 @ 00:24:16
URL: http://rosasotadrommar.blogg.se/
Postat av: Anonym

men fyfasen. flotthögen på sista bilden. du är ju a, ja men ganska så asdöd när vi ses. :) vi hörs!!!!!

2011-04-24 @ 00:51:58
Postat av: Emma Persson

SV Therese: hahahaha därför att jag kan ;) ditt liv kommer bli så mycket jobbigare! haha :*

2011-04-24 @ 01:10:31
URL: http://emlit.blogg.se/
Postat av: tebbe

åhhhhhhjenn nu vet jag, du drömmer ju om cheese doodles??? D: därför du ser sådär lycklig ut.... .^^

vi hörs!:)



2011-04-24 @ 11:47:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-post så att jag kan spama dig(fast självklart kan ingen annan göra det)

Och en såndär bloggadress!:

Och nu vet du nog vad du ska göra:

Trackback
RSS 2.0