5-1

Det är få stunder i livet som jag faktiskt inser hur värdefullt det verkligen är. På riktigt. så har det nog bara hänt en gång. trakiskt? Jag äter äpple och lingonsylt och tycker det är ruskigt gott snäppet bättre är nog fiskbullar i hummersås makaroner och ketchup. Jag har nog varit på nästan varenda ställe i Sverige(typ aldrig utomlands) förutom uppåt då, som norrland och så. vilket jag ska besöka någongång. Andra drömmer om australien jag om norrland. okej. jag drömmer nog om båda två. Men innan jag dör ska jag se norrsken. och ja jag har en innan jag dör lista och de flesta av sakerna är ganska konstiga.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-post så att jag kan spama dig(fast självklart kan ingen annan göra det)

Och en såndär bloggadress!:

Och nu vet du nog vad du ska göra:

Trackback
RSS 2.0