21.03


Eftersom att jag håller på att tappa mina 2 trognaste och i princip enda läsare så kanske det är dags att jag tar tag i det här bloggandet...? Men surt nog är det faktiskt bloggandet som får lida när jag är dum nog att jag fotar i raw och har ett photoshop som man inte kan öppna dom i... meeen jag jobbar, sover och äter. jaaag gåååår och fiskar ååå tar en tyst minut åker ut ut och fiskarrrr. Och på fredag har jag sommarlov på riktigt, men det blir antagligen inte mycket bättre här då eftersom att jag antagligen ska semestra i Sverige. 
Ni får hålla till godo helt enkelt,tills jag har tagit mig till en bra dator och redigerat enn stor dos av mallis bilder, okej? stor fett smack puss

Kommentarer
Postat av: MALLE

sådärja! vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Det var väl inget klagoinlägg?!?!!? Håller på och tappar dina två trognaste läsare?! JAG OCH CALLE E DINA TROGNASTE LÄSARE OCH OSS TAPPAR DU ALDRIG!

Pusssssssss

2011-07-18 @ 21:13:30
Postat av: Calle

ALDRIG TAPPAR DU OSS!!! <3

Pusssssss och saknar dig något fruktansvärt mycket <3

2011-07-18 @ 21:16:18
Postat av: tebbe

åååh,min lilla trogna läsare,llooovar dig många bilder som du sa att du ville ha, inom kort....åkej?? :DDDDDDD

2011-07-18 @ 21:17:02
Postat av: tebbe

saknar dig med callsan! finasteee du. stort hjärtaaaa

2011-07-18 @ 21:20:42
Postat av: lenny

bra bra bra med bra bilder och mallis bra där. BRA

2011-07-18 @ 21:27:55
URL: http://helenesoderstrom.blogg.se/
Postat av: KarinHannaIsabelle-

Skkkkaaafffaaaa etttt braa photoooshop! :D

2011-07-18 @ 21:42:40
URL: http://khia.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-post så att jag kan spama dig(fast självklart kan ingen annan göra det)

Och en såndär bloggadress!:

Och nu vet du nog vad du ska göra:

Trackback
RSS 2.0