Dagboksutdrag

med dig upplevde jag en flyktig tonårings darrande händer
och jag som aldrig trott på darrande händer och svaga knän//
jag hatar när människor brer på fel sida av mackan och höll nyss på att göra det själv//

för att jag letade efter hans lockar i folkmassan
för att jag inte fann dem
för att du redan funnit
och för att jag står bredvid//

jag har sommarlov
så jävla högt över molnen//

kan inte sova
jag är lucy in the sky
och högt över molnen
fast på ett dåligt vis
för jag är ont i magen och i sluta vara kär stadiet
och han är så fin, så himla fin//

I make no apologies, for how i chose to repair what you broke. _Meredith Grey//

I en tröja som luktar precis som honom sätter jag mig på ett plan till mallis//

Orubbliga. Oslagbara.
Rubbade. Livlöst fallande
Vi är ingenting
Oundvikliga och oslagbara
Inget vi. Inget du & jag
Bara vi. Alltid du & jag
Finns ingenting
Det är bara ett jag ett du
aldrig något mer
alltid något mer//
Jag lägger allt som gör ont
längst bak i det lilla hjärta som finns kvar
vänta aldrig
För tiden läker fan inga sår
Det är bara ett limmat hjärta
och en hemsk känsla som tiden tagit med sig
Allt som gör ont
döljer jag med falska leenden
och falksa sätt att leva på.//

Tänker somna med ett krossat hjärta och en orubblig tveksamhet//

Lyssnar på människor som säger
ibland måste man blicka bakåt
för att komma framåt
inser att "slutavarakärstadiet"
gör men ont än jag trodde
men blickar bakåt på det som faktiskt fick mig kär
och somnar, luktar tills det inte finns något kvar
känner tills det inte finns något att känna
och tänker lite. Mest på honom.//

Sen tar det liksom slut. och jag inser hur förbannat trasig jag varit de senaste månaderna.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-post så att jag kan spama dig(fast självklart kan ingen annan göra det)

Och en såndär bloggadress!:

Och nu vet du nog vad du ska göra:

Trackback
RSS 2.0