slingriga ben,trappkyssar och långa kramar.

Han som jag kramades långa jagvillattduskavaraminföralltid kramar med.

Han som sa jag gör det bara för din skull.

Han som frågade om allt känns rätt och kramades ännu hårdare.

Han som tog min hand för att han visste hur nervös jag var.

Han som slingrade sina ben i mina.

Han som pillade i mitt hår och frågade varför träffade jag inte dig tidigare?

Han som stoppade mig i trappen och kramade mig.

Han som sa du är inte som alla andra, du är bättre.

Han.

Han som kysste en annan flicka.

Och någonstants på vägen har jag insett att vi aldrig riktigt hann lära känna varandra. 
Vi var flyktiga och kortvariga. Han har inte förstört mig helt tänkte jag igår när det pirrade i magen och så log jag åt att han inte tog med sig hela mig när han föll.



Kommentarer
Postat av: helene

och det där gjorde ont i hjärtat. för ibland kanske det är meningen att det ska göra lite ont i hjärtat eller ja

2011-12-28 @ 15:18:09
URL: http://helenesoderstrom.blogg.se/
Postat av: einnej

Du ska bli en såndär som skriver ungdomsböcker. för du är en såndär som beskriver allt så jävla bra och prickar mitt i prick med dina ord. du är en såndär som är så himla bra på att säga allt med några få och ynka meningar. en såndär person som jag ser upp till litegranna. en spådär bra person.

2011-12-29 @ 20:58:32
Postat av: Anonym

hurru einnej. du är en såndär bra person! och nu har jag läst din kommentar ett par gånger för att jag blev sådär väldans glad av att läsa den. Tycker om dig sötis.

2011-12-30 @ 20:37:39
URL: http://atheresep.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-post så att jag kan spama dig(fast självklart kan ingen annan göra det)

Och en såndär bloggadress!:

Och nu vet du nog vad du ska göra:

Trackback
RSS 2.0