nåt måste jag ju skriva


Vad gjorde du kl 08 imorse: Kollade på Vakna! med the voice

Vad gjorde du för 15 min sedan: Klev innanför dörren

Det sista du sa högt: jag sa HEJ till busschaffisen - han såg ut att behöva det:)

Det senaste någon sa till dig: Han sa hej tillbaka. Impade?

Vad har du druckit idag: Te, jucie, vatten och cola. Bryr ni er?

Vad var det senaste du åt: vivaldi sallad(k)

Vad var det senaste du köpte: ögonfransböjare

Vad är det för färg på din ytterdörr: haha,kollar efter* brun

Vad är det för väder hos dig nu: Ser ut som sol!

Godaste glassmaken: vanilj!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: -gosh asså-

Sover du tungt: JA

Drömmer du mardrömmar: haha,ibland.

Trivs du med ditt jobb: ja,gud ja. HEY JAG GÅR I SKOLAN

Favoritklädsel:  nåt jag trivs i är ju prima!

Favoritlåt just nu: ett två

Vad ser du om du tittar till höger: En TÄVÄ

Vad gör dig glad just nu: zip

Vad ska du göra härnäst: dricka

Höger eller vänsterhänt: VÄNSTER!!

Humör just nu: snorhumör

Favoritgodis: Mörk choklad!

Kläder just nu: MAJ GAD BYXOR OCH TRÖJA

Sommarplaner:? oj, dom är inte riktigt bestämda än. Men har hört "kroatien".

Hur många kuddar sover du med: en eller ingen

Spelar du något instrument: nej

Morgon eller nattmänniska: morgon tror jag!

Vad är viktigast för dig: bajs

Är du kittlig: ja

Snarkar du: hahah ah

Stjärntecken: Jungfru

Äckligaste insekten: ----

Längtar du mest efter just nu: klura på den ni.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-post så att jag kan spama dig(fast självklart kan ingen annan göra det)

Och en såndär bloggadress!:

Och nu vet du nog vad du ska göra:

Trackback
RSS 2.0