hgjgfjgdjfnsfhyshjryhjnsx

jag har närmare 900 1025 ha ha ha bilder att rensa från helgens bröllops bravader (får man säga bravader när man är 16?haha) meeeeen jag vill inte, orkar inte, vågar inte och känner för att göra annat. Sådeså. - och typ 5? skoldagar kvar - och det känns inte som sommarlov nånstans - inte än - vill nog inte. Och calle åker imorn,länge, jag vill inte. Vill ha henne hemma hela sommmarlovet, hela. Men ne. Åh. BA KÖR.

fast jag klickade in här och hittade den här filmen nedan - och jag kände lite sommarlov och lite alla vi barnen i bullerbyn. 


Kommentarer
Postat av: calle

jag saknar dig masssssssssssssor bästis! <3<3<3 idag har vi varit på en jätttestooor outlet med massor av märkesbutiker,I'M IN HEAVEN, haha! Imorgon ska vi till universal studios :D hoppas du hare bäst! PUSSSSSSSS

2011-06-01 @ 23:32:24
Postat av: hon som inte fick åka till USA

ÅHHHHH. det är tomt utan dig :((((((((( saknarej massor bästo! <3

oooooo vad härligt hurruuuuuuu!!!!!Fan va kul förej turista riktigt nu och ta massa bilder buse! Du e braig du!(k)<3

2011-06-01 @ 23:53:42
Namn:
Kom ihåg mig?

E-post så att jag kan spama dig(fast självklart kan ingen annan göra det)

Och en såndär bloggadress!:

Och nu vet du nog vad du ska göra:

Trackback
RSS 2.0